مهمتر ین

مهمتر از اینکه ازگیل خیلی کمک کرد توی این چند وقت ...

مهمتر از اینکه همه خیلی به من لطف کردن ...

مهمتر از اینکه در خونه جدید مستقر شدم ....

مهمتر از اینکه کلاهمونو بردن .....

مهمتر از اینکه دیونه کوچولو خیلی تغییر کرد و خوشگل تر شد ....

مهمتر از اینکه اکبر رفته و جاش خیلی خالیه ....

مهمتر از اینکه شرکت تبلیغات نمی کنه ....

مهمتر از اینکه تی تی همه چیز رو به ما گرون می فروشه ....

مهمتر از اینکه کنایه پرست دیگه ما رو دوست نداره ....

مهمتر از اینکه آرش حسابی عاشق شده و درگیر....

مهمتر از اینکه خونمو خیلی دوست دارم ...

اینه که دنیا بر وفق مراده .....

ساکن شدم...

بالاخره از دیشب ساکن شدم ....

شاید باورم نمی شد که انقدر با غصه به خونه جدید بیام ....

حتی ازگیل هم موقع رفتن داشت گریه می کرد ....

ولی احساس خوبی از اینکه برای خودم هستم دارم ....

تجربه جالب و سخت و جذاب ....

بازهم از ازگیل و آرشتونگ تشکر می کنم و جالی اچک رو خالی ....

به امید روزهای بهتر .....