هیچ

قبلا:

دریا طوفانی ....

شادی در سرحد نهایت ....

غم در سرحد نهایت .....

آرامش در سرحد نهایت ....

استرس در سرحد نهایت ....

لذت در سر حد نهایت ...

افسردگی در سر حد نهایت ....

دو از دوستان .....

دور تر از دوستان ....

خیلی دور تر از دوستان ....

حالا:

دریا آرام .....

شادی + غم = هیچ

آرامش + استرس = هیچ

لذت + افسردگی = هیچ

دوستان رو هم نمی خوام ....

خودم رو می خواهم ....

 

 

ارزشها در خود خلاصه می شوند....

اگر تورا دوست دارند برای خود دوست دارند ...

چه اهمیتی دارد تو چه می خواهی ...

 

 

همین هیچ را می خواهم ...

پوچی راهی برای بودن برای همیشه ....

حتی اگر تو ٬ آنها و دوستان بخواهند ....

من ٬ ما نیستم ...

من منم ....

خودم ...

تنها...

شاید روزی هیچ بودن را بفهمی ...

هیچ بودن بهتر از بالاترین یا پایین ترین بودن ....

چشم ها را باید شست ٬ جور دیگر باید نگاه کرد ....

من شستم ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ

تو هیچ، نیستی فقط دیگران رو هیچ میبینی. همیشه خودت رو میخواستی و ارزشها در تو خلاصه میشد .هیچ چیز عوض نشده.فقط من نیستم و مطمئن باش که با نبودن من به این حسها نرسیدی .فقط الان به راحتی بیانشون کردی.
من نمی خوام هیچ باشم.نمی خوام فقط خودم رو ببینم.اگر بار دیگر هم زندگی کنم بازهم همینم و دیگران برام حائز اهمیت.باز هم به تو میگم دوست دارم حتی اگر ...

بالاافتادن یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

سلاااااااااام....دیگه پیری داره خودشو نشون میده هااااا ...پسورد یادت رفته بود؟؟؟ من هی اومدم دیدم خبری نیست..گفتم شاگردها هم شاگردهای قدیم... این شاگردها باعث میشن آدم دیگه ننویسه..اصلا یاس فلسفس یگیره..اصلا ولم کنید می خوام خودم رو بکشم !!!!!‌:))))))))
جدای از شوخی من تازه فهمیدم که مامان بیزی از همکاران و طرفداران پرو پا قرص ابوی جنابعالی هستند !! در یک جلسه ای بودیم که دیدم به به چه تعریفی از دکتر م میشه ..گفتم بابا من پرشون رو مییییییشناسم !!‌:))
بنویس فرزندم ..راستس نمیخوای امسال واسه تعطیلا بهت یه جایی رو پیشنهاد بدم ؟:)) هاها ...

gharibeye 2 چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ

age cheshm shostan injurieh ke to migi, vay be hale cheshm nashostehha!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد