پایان

لحظاتی دیگه سال لعنتی ۸۵ مثل خیلی چیزای دیگه تموم میشه ...

یکی از سخت ترین سالهای زندگی خصوصیم ٬ کاریم ٬ اجتماعیم و ....

همیشه تو این لحظات اضطراب دارم ولی امسال برای اولین بار تنهایی سال رو تحویل می کنم ...

سالی که با خیلی امیدها شروع میشه و امیدوارم امیدهام  نا امید نشه ....

خاطرات قشنگ گذشته هم نتونست راهی که بسته شده بود رو باز کنه ....

ولی امید وارم که آرزوهای بد رو کنار بگذاریم ....

آرزو می کنم همیشه شاد سلامت و سلامت و سلامت و سلامت و پولدار باشید ...

پول و سلامتی باشه بقیه اش حله ....

آرزو می کنم هر کجا که باشین بی مشکل ٬ شاد و در جمع باشین ...

نه اینکه وقتی تو جمعین تنهاترین باشین ...

راستی چرا من همیشه بعد از جملاتم چند تا نقطه می گذارم ...؟

نظرات 3 + ارسال نظر
کشکول چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ق.ظ

نگران نباش چیزه خطرناکی نیست منم مثل توئم...!
با تفاوت یه علامت تعجب...!

باران چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ق.ظ http://dokhtare-shabgard.blogsky.com

سلام... امیدوارم سال ۸۶ برات مثل سال قبل نباشه... ۳۰ دقیقه قبل از تحویل سا کامنت گذاشتن هم حال و هوای خودشو داره‌ها... راجع به این نقطه‌ها هم اگه به جواب سوالت رسیدی به من هم بگو چون من هم همین مشکلو دارم... سال نوت مبارک... امیدوارم سال خوبی داشته باشی...

delphica جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://delphica.persianblog.com

نه داداش پول و سلامتی بقیش رو حل نمیکنه ، سال خوبی رو شروع کنی ، عیدتم مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد