تست هوش ..... (ها ها )

یک مطلب جالب برام رسید که خیلی دوست داشتم شما هم بخونید اگر دوست داشتید بهم بگید چقدر با هوشید...

در ادامه این مطلب 4 تا سوأل هستش. باید اونها رو سریع جواب بدی. حق فکر کردن نداری،  حالا زار ببینیم، چقدر باهوش هستی.

 

آماده ای؟

 

 

 

برو پایین تر.....

 

 

 

 

سوأل اول :

فرض کنید در یک مسابقه دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:

اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود.

 

سعی کن تو سوأل دوم گند نزنی.

برای پاسخ به سوأل دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوأل اول فکر کنی.

 

 

 

 

 

سوأل دوم:

اگر شما توی همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟

 

 

 

 

 

 

 

جواب:

اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می تونید از نفر آخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون می خواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟)

 

شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟

 

سوأل سوم:

ریاضیات فریبنده!!!  این سوأل رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگه جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگه جمع کنید. حالا 20 تا دیگه به حاصل جمع، اضافه کنید. 1000 تای دیگه جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگه به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است.

باور ندارید؟ با ماشین حساب حساب کنید.

مشخصتاً امروز روز شما نیست. شاید بتونید سوأل آخر رو جواب بدید. تمام سعی خودتون رو بکنید. آبروتون در خطره!!!

 

 

 

 

 

 

پدر ماری، پنج تا دختر داره: 1-Nana  2- Nene  3- Nini  4- Nono. اسم             

                                                 پنجمی چیه؟

 

 

 

 

جواب: Nunu؟

 

 

 

 

 

 

نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش. یک بار دیگه سوأل رو بخونید.




حتما تی تی همشو درست جواب داده ....؟!؟

فخر فروشی ...

وقتی درست نگاه می کنم می بینم که در دوران مختلف زندگی خودم الان در یکی از بهترین دوران هستم .....
نمی دونم چقدر طول می کشه ولی اینو می دونم که روزهای قشنگی رو با دوستان خیلی خوبی قسمت می کنم که خیلی ارزشمند هستن ....
کاش می شد که این روزها همیشگی باشن و تمامی نداشته باشن ولی ......

آدمای دوست داشتنی ....(۱)


آدمای ارزشمند زیادی هستند که در زندگی من موثرند ....
از خانواده نمی خوام چیزی بگم چون ازرششون برام انقدر زیاده که توی نوشته ها نمی گنجه ...
شاید گفتن همه دوستان ارزشمند تا سالها برای من طول بکشه اصلا از این موضوع صرف نظر می کنم و اشاره ای کوچیک به چند نفری که در این چند روز دیدمشون یا با هاشون صحبت کردم می گنم ....
وسواسی ترین آدم روی زمین کسی که دیگه بدون اون هیچ جا خوش نمی گذره شاید خیلی دیونه باشه ها ولی توی دلش هیچ نکته مبهمی نیست و واقعا برای کسایی که دوست داره از جون مایه می گذاره ٬ من خیلی منت دارشم چون به من همه چیز داده خیلی بهم آرامش میده البته زمانهایی که دارکوب نشه ....
خیلی اداعای رفاقتش می شه ولی دو دره ترین دوست روی زمینه ٬ حالا هم که با آوند چوبی ( یا آبکش دقیقا نمی دونم) آب می خوره که دیگه هیچی ٬ ولی می دونم اگر گیر کنی یکی این دیونه می تونه کمک کنه یکی عمو آلپی ....
این یکی دیونه ترین آدم روی زمینه تو یکی از این پاساژای تهران فروشگاه داره ٬ خیلی دوست خوبی هستش خیلی اوقات توی مشکلاتم همراهم  بوده و از راه دور کمکم کرده ٬ خدا به مولتی متر برکت بده ....
اوخ اوخ دیگه ازین یکی دروغگو تر نیست ٬ ولی من از دستش خیلی خیر بردم ٬ یک شهر سر کار این مردیکه هستن ٬ همه فکر می کنن این آقا فقط با خودشون رابطه دوستی داره غافل از اینکه با خدای دو دره ها طرفن ٬ خیلی با هالی من فقط دعا می کنم آراد انتقام همه رو ازت بگیره ...
راجب این زوج هم بگم تا بقیه رو بعدا ....
زوجی که خیلی با حالن و این روزها یکی از کسانی شدن که همش ما با هم بیرون می ریم دوتا آدم دوست داشتنی که من شوهره رو خیلی دوست دارم ولی خانومه همش خوابه ٬ ولی اونم دوست دارم ٬ آخه همه آهو ها دوست داشتنی هستن ....

حالا دیدن من یاس فلسفی ندارم .... 

خوشبختی....


در حقیقت آدما همه برای خوشبختی تعاریفی دارند ....
برای تعاریف خیلی آدما خوشبختی می شه پول زیاد ....
برای خیلی آدما خوشبختی می شه سلامتی....
برای خیلی آدما خوشبختی می شه دوستان خوب ....
برای خیلی آدما خوشبختی می شه زتدگی آروم...


فقر هر کس به اندازه نیازی که حس می کنه ....
سلامتی خیلی راحت حفظ می شه با کمی دقت اون چیزایی رو که داریم از دست نمی دیم ...
توقع کم همیشه از دوستان آدم دوستان خوب می سازه ...
زندگی آروم رو نمی دونم چه طور می شه بدست آورد .....

خوشبختی خیلی دور از دست نیست .....

گله از دوستان

برای گذر از روزگار چه باید کرد ......