زندگی دیگر

اگر بار دیگر می زیستم سخن کمتر می گفتم ٬ بیشتر گوش می سپردم ٬ دوستان و عزیزانم را به شام دعوت می کردم بی آنکه نگران لکه هایی که بر فرش افتاده یا مبلی که رنگ و رویش رفته ٬ باشم .... 

اگر بار دیگر می زیستم ٫ دوستت دارم های بیشتر و مراببخشیدهای افزون تری می گفتم ....

اگر بار دیگر زندگی می کردم ٬ هر لحظه آن را به چنگ می گرفتم و به آن می نگریستم و آن را واقعا می دیدم ٬ هر لحظه را زندگی می کردم و هرگز آن را بازپس نمی دادم ....

قسمتهایی از یک کارت تبریک نوروزی ....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ب.ظ

salam omidwaram khoob bashi ,chon khoob boodaneto hamishe arezoo kardam, ye ruzi mikhastam ye nesfe sadtomanimo door berizam wali goftam shayad nesfe digash hanooz bashe,agar bar digar budi saie kon hich waght baec jod kardan ye sadtomani nabashi:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد