ازت متشکرم ...

یکی می گفت زندگی همینه که هست ...

اما من نمی دونم که آیا باید خوبی هاشو  دید و قانع بود ؟؟؟

یکی می گفت هدف رو نوع زندگی میسازه نه زندگی رو خود هدف ...

مقصد آنجایی نیست که به سوی آن می رویم ٬ را ههای رسیدن به هدف بسیار است که این مسیرها هم انسان رو و  هم هدف رو تغییر می دهند ...

برای رسیدن به هدفهای بزرگتر مسیرهای بزرگتری رو درپیش داریم پس هدفهای بزرگتر تغییر پذیرترند ..

هدفی رو دنبال کردم که در این چند ماه اخیر در سال جدید کلی تغییر کرد و جالب اینکه من این تغییرات و مسیرها رو دوست دارم...

جالبتر اینکه الان دارم از گذشته نزدیکی که داشت لذت می برم ٬ شاید هیچگاه در اون زمون انقدر لذت نبرده بودم ...

بودن با کسی که الان دیگه نیست ٬ انقد به من اعتماد به نفس داده که با اهمیت ترین مسائل و آدمها برام خیلی دیگه ارزش ندارند ...

و اینکه آدما دیگه اذیتم نمی تونند بکنند ...

اگر همین احساسات خوب  رو در دوران ارتباطی که تموم شد داشتم الان خیلی خوشبخت تر بودم ...

ولی گل بی خار کجاست و نمی شه هم آسمون رو داشت هم زمین رو ...

پس بابا جون زندگی همین نیست که هست ٬ باید ساخت و ساخته شد ...

شاید کمترین جمله ای که می تونم بگم اینکه ...

ازت متشکرم برای همه خاطرات خوب و همه اون چیزی که لازم داشتم و بهم دادی و تاسف برای اینکه خیلی دیر به بلوغ رسید این احساس ...

خوش باشی عزیزم و همه آرزوهای خوب من برای توست ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ازگیل شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ

سامی عزیز.منم از تو خیلی متشکرم بابت روزهاو شبهای خوب و به یادموندنی که شاید دیگه هیچ وقت مثلشون رو نداشته باشم.تو دوستیمون خیلی چیزها ازت یاد گرفتم و احساس میکنم خیلی بزرگ شدم.تو دوران جداییمون هم خیلی چیزها یاد گرفتم ازت .در ضمن بابت تمام ازار و اذیتی که توی یکسال اخر دوستی کردمت ازت معذزت میخوام و برات بهترینها رو ارزو میکنم.امیدوارم نهایت لذت رو از زندگیت ببری.

[ بدون نام ] شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

در ضمن خیلی خوشحالم که به این حالت رسیدی که دیگه هیچ چیزی اذیتت نمیکنه و میتونی راحت تر زندگی کنی.همیشه اینجوری باش که زندگی خیلی قشنگتر از اونیه که به خوای به خاطره مسائل کم ارزش خرابش کنی

ش.خ شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://khodaam.persianblog.com

می دونی خوبه که آدم هدف دار باشه ولی یکمی از چیزهائی که داره هم لذت ببره..می دونم همه به آدم میگن نباید قانع بود تاپیشرفت کرد ولی من بعضی وقتا دلم می سوزه چرا از بعضی چیزا به اندازه کافی لذت نبردم..

delphica یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://delphica.persianblog.com

گیج شدم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد