ارزشمند ترین بی ارزش

خیلی جالبه .....
نه اصلا جالب نیست .....
فکر کنم اصلا همه آدما دیونه شدن ....
نه فکر کنم من دیونه شدم .....
شما اعتبار دارید ۲۰۰میلیون که چیزی نیست ....
نه آقا ۱۱۵۵۰۰تومن رو نقدا بفرست ....
تو خیلی خوبی و من با تو خیلی خوشحالم ....
تو همش زیر آبی می ری و من اصلا با تو خوشحال نیستم ....
من آرزوم اینکه با تو برم یک سفر خارجی .....
من تو سفر خارجی فقط باید برم خرید ....
تو بهترینی ....
از دید ما تو خیلی معمولی هستی .....
شما بهترین وبلاگها رو می نویسید .....
وبلاگ سفید نوشتن خیلی زمان می بره....

دروغ چرا؟؟؟


راست می گن !!!!!
آخه می گن آدما موقعی که ناراحتی دارن بیشتر عنوان می کنن تا زمانی که در خوشی هستن ....
آخه می گن اون دوستایی که بهشون بیشتر محبت بکنی بهت بیشتر نامهربانی می کنن ....
آخه می گن همیشه خوشی ها پس از یکسری سختی هاست و برعکس ....
آخه می گن از آن نترس که های و هوی دارد٬از آن بترس ....
آخه می گن در سفر باید دوست را شناخت ....
آخه می گن دوسلطان در یک اقلیم نگنجند ....
آخه می گن از هر باغی یک گلی باید چید....
آخه می گن همه چی رو می شه عوض کرد جز مادر ....
آخه می گن سرشت باید خوب باشه و گرنه ....
آخه می گن برای رسیدن به مطوب باید به منابع قوی وصل باشی ....
آخه می گن برای کسی گریه کن که برات بمیره ....
آخه می گن کم گوی و گزیده گوی چون در .....
آخه می گن حرف بنداز زمین صاحبش ورش می داره .....
آخه می گن هیچکس دلش برای من تنگ نشده بود .....