اسکی

اسکی !؟
همیشه برای من مجهول بود تا امروز.اما سزرمین برفی با آدمهای شاد یا بهتره بگم خیلی شاد هوای رویایی شاید کمترین قسمت این لذت باشه . به اینها اضافه اگربشه دوستان خوب همیشگی + دوستان خوب قدیمی و .... دیگه کامل دیگه !!!!!!
ازگیل شاید دقیقا نمیدونه که من دیگه مال دفتر خاطراتشم . می دونم خیلی بی ادبی هستش ولی من جواب تبریکش رو هم ندادم . (شاید دوست نداشتم در تنهاییم هیچکس رو شریک کنم).
فردا برای من روز مهمی هستش ٬ نیاز به دعا و همراهی دارم . نمی دونم چی میشه وآیا موفق میشم یا نه اما تلاشمو حتی از حالا شروع کردم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
شايد ازگيل شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ

ازگيل ديگه نميخواد چيزی بدونه.منتظره جواب تبريکشم نبود (چون طرفشو ميشناسه).فقط ادب حکم ميکرد تبريک بگه.نميدونم کارت چيه وبرات دعا ميکنم.انشااللاه درست ميشه.چون هرچی از ته دل از خدا خواستم بهم داده.موفق باشی.

[ بدون نام ] دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:43 ب.ظ

ایشالا اسکی رو هم مثل همه چیزهای دیگه خوب یاد میگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد