یکی از سه خواهر ....

http://www.orkut.com/Profile.aspx?uid=1140027203668948118

اولین بار که دیدمشون خیلی سال پیش بود ٬ سه تا خواهر که بزرگترین اونا از من کوچکتر بود . تازه توی آپارتمان ما یک واحد گرفته بودن ..... رابطه من با خواهر وسطی دوستانه تر بود .... سالها گذشت و ما همه بزرگتر شدیم .......خواهر وسطی ازدواج کرد که خیلی زود بی نتیجه به جدایی ختم شد ... خواهر بزرگتر ازدواج کرد .... بچشون الان ۳ یا چهار سالشه ....
الناز خواهر کوچکتر  از دو خواهر دیگه خوش هیکل تر و زیباتر و آروم تر و ....
فکر کنم  ۲۰ تا ۲۲ سالشه ....
سه چهار هفته پیش الناز و خواهر وسطی رو تو خیابون دیدیم ما تو ماشین بودیم و اونا هم تو ماشین خودشون .....همه سر حال و خوشحال و .....
سه چهار شب پیش مادرشون زنگ زد با صدایی عجیب با مادرم کار داشت .....
می دونی الناز فوت شده !!!!
دو هفته تب و بعدش مرگ .... باورم نمیشه تا امروز سعی کردم باور کنم .... الناز دختر کوچولو و آرومی که من همیشه خندان دیده بودمش به همین سادگی تموم شد....
و ما داشتیم برای خودمون جشن والنتین می گرفتیم و خوش بودیم ....
همش تو فکرم که ما که انقدر راحت می ریم پس در تلاش برای چی هستیم ....؟
شاید مثل بعضی ها باید هال کنیم تا بی نهایت که  اگر فردا دستمون از دنیا کوتاه بود پشیمون نباشیم .....
شاید هم  مثل بعضی ها باید راه آخرت رو در پیش بگیرم و تا آخرش پیش بریم ....
اما فقط اینو می دونم که نباید وقت تلف کرد هر طرفی هستید با عجله به همون سمت حرکت کنید شاید فردا نوبت من ..... تو..... یا دیگرون باشه . ولی عجله باید کرد....
الناز جان روحت شاد .

http://www.orkut.com/Profile.aspx?uid=1140027203668948118

نظرات 2 + ارسال نظر
بالا افتادن چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:24 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

خیلی متاثر شدم ...یاد صحنه ای افتادم که در فستیوال نوت بوک اتفاق افتاد ..مدیر عامل عامل شرکت رقیب..پسر بسیار جوونی بود..در هنگامی که روی سن بهش لوح تقدیر میدادن جلوی چشم صدها نفر سکته کرد و همون لحظه رفت ...با دیدن اون صحنه باور نکردنی تا مدتها تو فکر بودم..اما یادم رفته بود ..... آقای سامی ..جمله جالبی گفتی از بعد از ظهر که خوندمش کلی بهش فکر کردم :‌ فقط اینو می دونم که نباید وقت تلف کرد هر طرفی هستید با عجله به همون سمت حرکت کنید شاید فردا نوبت من ..... تو..... یا دیگرون باشه . ولی عجله باید کرد....

صالح جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.salehoffline.com

matno khondam profilr va scrap ha ro ham kheili kheili motaser shodam vagean narahat konandas ... nemidonam chi begam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد