یکی از دوستان می گفت .....
در دوره ای که محتاج بودم و از لحاظ مالی در تنگنا هیچ کس در خونمو نزد .....
حالا که خدا رو شکر از لحاظ مالی روبراه شدم همه برام خدمت می کنن .....
اما دیگه این کارها برام لطفی نداره و همیشه لطف کسانی برام ازرشمند هستش که در اون دوره کمک کردن....
من هم از کسانی که در دوره خوشی هام نیستن ولی هر موقعه احتیاجشون دارم در کنارم هستن تشکر می کنم .....
اگر غلط املایی در مطالبم دیدید زیاد شوکه نشید من ۲ کلاس سواد دارم ....
تو هم ایت ایت ..... (اینجا چشمک داره ها)

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام
دل غم دیده من این همه آواره نگردد
خانه دوست همین جاست اگربگذارند

به سايت من يه سر بزنيد ممنو می شم

مهدی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ق.ظ http://mahdipanahi.blogsky.com

سلام
دل غم دیده من این همه آواره نگردد
خانه دوست همین جاست اگربگذارند

به سایت من یه سر بزنید ممنو می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد