سال جدید

فکر کنم سال جدید از دیروز شروع شد ....
میدونستید حتی گوگل هم دوست داره به افتخار ایرانی بودن نایل بشه ....


راستش روزهای خیلی خوبی رو نمی گذرونم .... میگن سال خروس برای متولدین ببر اصلا خوب نیست ... منهم فکر می کنم اصلا خوب نیست ...
من که از هر لحاظ بد شروع کردم ... آدم های بی ظرفیت (از لحاظ اجتماعی) چنان دورم رو گرفتن که یکی از همین شبها صدای خوفناک فرهنگ پایین رو در گوش شب با فریاد ترنم کردند ... گویا دوخط شعر گفتن ٬ توانایی از بین بردن مشکلات شخصیتی انسانها را دارد... انسانهایی که دائما برای جلب توجه دیگران در تلاش هستند که کثیف ترین و احمقانه ترین راهها رو طی کنند... کسانی که بواسطه کمبودهای شخصیتی و اجتماعی عرصه رو هم برای خودشون و هم اطرافیانشون تنگ کردند و در راه خودنمایی هرگونه آزار را به نزدیکانشان وارد می کنند.... برای این انسانها حتی دوست و دوستی معنیی نداره ... به راحتی دوستی ۱۰ سال ۲۰ سال و حتی بیشتر رو به هیچ می انگارند و برای نمایشی بچه گانه به تاریکی روزهای عید پایتخت فرو می روند... شاید حق با این آدما باشه آخه اینا می گن چون ما خیلی خوبیم دیگران نمی خواهند با ما باشند و از ما منزجرند و چون مانمی توانیم باید کاری بکنیم که دیگران هم نتوانند ... و این قصه ادامه داره ....
از این مسائل اگر بگذریم دعا می کنم که سال به همین نحوستی که برای من شروع شده برای شما شروع نشده باشه و شما هم دعا کنین که من هم از این امواج منحوس راحت بشم ...
هانا جان از همدردی که کردی ازت متشکرم ٬ امیدوارم سال خوب و پر از شادی در پیش داشته باشی (هنوز که کانادایی نشدی؟؟؟)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://lastword.blogsky.com

انشا الله که سال خوبی در پیش خواهی داشت.
سال نو مبارک.
سر بزن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

سخت نگير عزيزم با نبودن ما ادمای بی فرهنگ زندگيت دوباره شيرين ميشه.مطمئن باش سال بدی برات نيست چون لحظه سال تحويل خوش بودی.بخاطره يک شب که بد بود که نبايد سالتو خراب کنی.قول ميدم امسال بهترين خوشي ها رو خواهی داشت اقا موشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد