هرچی بود گذشت ....

من اومدم ....
اصلا نمی خوام راجب مسائلی که گذشته حرفی بزنم ...
از ازگیل و خانم بالا افتادن و خانم والیبالیست و تورج و آرش و نوید تشکر می کنم از همدردی که با من کردن و دمشون گرم ... با بودن دوستان خوبی مثل این دوستان احساس خوبی به آدم دست می ده ....
از خانم شاعر هم بابت مسائلی که گذشت (که شاید تقصیر هر دومون بود ) دلجویی کنم و بگم مرور زمان کینه ها رو از دل می بره و خوبی ها می مونه ٬ من در هر صورت لطفهایی که به ما کرده و زمانهایی که خوش بودیم رو فراموش نکردم ولی هنوز حق گله رو برای هردو طرف محفوظ می دونم ... اما فقط اگر در هر موردی که تند رفتم پوزش می طلبم ... ارزش روابط بیشتر از این بود که من بخوام اینطور تند برخورد کنم .... ولی بعضی وقتها حساسیتها به مسائل و بعضی آدمها انسان رو از تفکر منطقی دور می کنه ...
دیگه هرچی مسائل بد بود گذشت و حالا باید پیش رفت بسوی خوشی ...
می دونین حالا که فکر می کنم می بینم با پیش آمدن مشکلات انسان قدر عافیت رو بهتر می فهمه ٬ خوب و بد رو زودتر تشخیص میده و دوستان خوب رو از بد بهتر تشخیص می ده ...
من الان از یک هفته پیش احساس بهتری دارم چون ...
دوستانی دارم که به وجودشون افتخار می کنم ... (مخصوصا افرادی که در بالا ازشون یاد کردم)
برادرنم و خانمهاشون مادر و پدرم واقعا ارزشهایی فراتر از آنچه بود برام دارند ...
و ....
دعا می کننم برای  ...
برای ازگیل که خدا بهش هر چی رو که ازش می خواد  (جز یکچیز) بهش بده ... حس شک رو هم از دلش دور کنه (بعیده) ... یکمقدار هم خانه داری بد نیست  .... (بابا کدبانو)
برای خانم بالا افتادن که همچنان در کارهاش درکنار همکارانش موفق باشه و بهتر از قبل به پیش برن و در سال جدید انقدر بد اخلاق و غصه دار مطلب ننویسه و  اصلا برای سال جدید لطف کنه و یک مطب بنویسه ... (وبلاگ بالا افتدن به خاطر نبودن مطلب جدید و خاموش شدن ذوق نویسندگی و شایدهم نبودن آقای بیزی به بالاترین قیمت اجاره داده می شود)
برای خانم والیبالیست که کارش زودتر در کنادا تموم شه و بیاد که زنده بگیرمش که داغ کیت کتها هنوز به دلم مونده ... (بابا خارج رفته)
برای تورج که انقدر مال دنیا دوست نباشه و روزهای تعطیل سرکار نره ... (پول پرست ریش حنایی)
برای آرش که در سال جدید انژی یک راکتور اتمی بهش وصل شه و بیخیال این کلاسهای انرژی درمانی بشه و عاشق بشه تا ببینم می تونه باز راجب دختر خانمها انقدر بد بگه ... (ای هدزی بد بخت)
برای نوید هر چقدر دعا کنم کم هستش  پس وقتمو تلف نمی کنم ...
برای اکبر هم دعا می کنم خدا بهش این قدرتو بده که بتونه اول فکر کنه بعد تلفنی حرف بزنه ...
برای تی تی هم دعا می کنم خدا مثل خودشو بهش قسمت کنه (خودش می دونه چرا)...
برای چند نفر دیگه هم دعا دارم که دیگه می رم تو مسجد محل دعا کنم چون اینجا که جای دعا کردن نیست ...
امید وارم همیشه برای هم بمونیم و روزی در خوشیهاتون از تون تشکر کنم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
ازگيل یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

متشکرم بابت دعای اولت.ولی درباره اخری بايد بگم که من کلی هم کدبانو هستم چونکه بلدم لازانيا و کشک بادمجون ببزم درضمن ساکم(چمدون)بلدم ببندم(چشمک). منم برای تو بهترينهارو دعا ميکنم جز يک چيز.همچنين اميدوارم هر جفتتون کدورتهارو کنار بگذارید و به لحظه های خوبی که باهم داشتیم فکر بکنید .

تی تی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام

اولا سال نو مبارک ثانیا تسلیت می گم ثالثا معذرت می خوام چون این آراد ارتباط منو با اینترنت قطع کرده بود از اول سال دو نفر از اقوام دور فوت شدن و تصادف هم کردم من نمیدونم یه اسفندیه مدل ۵۳ ببر حساب میشه یا گربه ولی هر چی که هست امیدوارم برای همه سال خوبی باشه به همه دوستانی که با سامی در ارتباط هستن و اسمشون اینجا اومده هم سال جدید رو تبریک می گم خوش با شین

بالا افتادن چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

مهندس !!‌ چشمم روشن ...بی اجازه من خونمو اجاره میدی ؟؟!؟!؟ (‌هر چی اجاره دادی..سه چهارمش مال من..یک چهارم مال شما..خدا بده برکت...شما هم یه سودی بکنین..رو مادر برد که سود نمی کنین !!!!!!‌:)))) )‌.... من نه بد اخلاقم نه غصه دار ..... آقا بیزی هم در آلمان دارن لذت میبرن از زندگی !!‌؛)) .... راستی..میخواستم یه چیزی بگم.....آدم هیچ وقت نمیتونه آینده رو پیش بینی کنه ....یادتون نمیدونستین تعطیلات کجا برید ؟؟؟ :) ...به هر حال سال خیلی خوبی داشته باشید....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:51 ق.ظ

راستش رو بخوای خیلی کار خوبی میکنی که در مورد یه چیزهایی حرف نمی زنی
از همه دعا هاییکه برام کردی هم ممنونم
بذار منم برات دعا کنم
ایشالا که در سال جدید مثل هر سال ... نه بهتر از هر سال پر ار موفقیت باشه برات

پشه دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://pasheh.blogfa.com

شاید شما رو به جای پاپ ژان پل انتخاب کنن !! خوب دعا میکنی !!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ب.ظ

کپک زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد