ارزشمند ترین بی ارزش

خیلی جالبه .....
نه اصلا جالب نیست .....
فکر کنم اصلا همه آدما دیونه شدن ....
نه فکر کنم من دیونه شدم .....
شما اعتبار دارید ۲۰۰میلیون که چیزی نیست ....
نه آقا ۱۱۵۵۰۰تومن رو نقدا بفرست ....
تو خیلی خوبی و من با تو خیلی خوشحالم ....
تو همش زیر آبی می ری و من اصلا با تو خوشحال نیستم ....
من آرزوم اینکه با تو برم یک سفر خارجی .....
من تو سفر خارجی فقط باید برم خرید ....
تو بهترینی ....
از دید ما تو خیلی معمولی هستی .....
شما بهترین وبلاگها رو می نویسید .....
وبلاگ سفید نوشتن خیلی زمان می بره....
نظرات 5 + ارسال نظر
لیمویی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

من باید چیزی میفهمیدم که نفهمیدم؟!!!!!!!!

هاله جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

سلام آقای سامی :)
نوشتن بعضی وبلاگهای سفید...گاهی خیلی وقت میگیره !!! شاید یک روز خودتون بفهمید که چرا :)
شاید مثب نوشتن یک وبلاگ سیاه باشه !!! زمانی که برای یک سفر نوروزی نقشه میکشیدید ولی یک روز یک پست تیره اینجا بود..یادتون میاد ؟
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید ...

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ق.ظ

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

آره جالبه ولی جالب نیست
آره خوبه ولی خوب نیست
آره دوست دارم ولی دوست ندارم
منم خیلی آرزوها دارم.... و خیلی دلم میخواد نه به همشون ولی به بعضی هاشون برسم......
یه روزی حتما با خودم میبرمت خارج...... همونطوری که گفته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد