آدمای دوست داشتنی ....(۱)


آدمای ارزشمند زیادی هستند که در زندگی من موثرند ....
از خانواده نمی خوام چیزی بگم چون ازرششون برام انقدر زیاده که توی نوشته ها نمی گنجه ...
شاید گفتن همه دوستان ارزشمند تا سالها برای من طول بکشه اصلا از این موضوع صرف نظر می کنم و اشاره ای کوچیک به چند نفری که در این چند روز دیدمشون یا با هاشون صحبت کردم می گنم ....
وسواسی ترین آدم روی زمین کسی که دیگه بدون اون هیچ جا خوش نمی گذره شاید خیلی دیونه باشه ها ولی توی دلش هیچ نکته مبهمی نیست و واقعا برای کسایی که دوست داره از جون مایه می گذاره ٬ من خیلی منت دارشم چون به من همه چیز داده خیلی بهم آرامش میده البته زمانهایی که دارکوب نشه ....
خیلی اداعای رفاقتش می شه ولی دو دره ترین دوست روی زمینه ٬ حالا هم که با آوند چوبی ( یا آبکش دقیقا نمی دونم) آب می خوره که دیگه هیچی ٬ ولی می دونم اگر گیر کنی یکی این دیونه می تونه کمک کنه یکی عمو آلپی ....
این یکی دیونه ترین آدم روی زمینه تو یکی از این پاساژای تهران فروشگاه داره ٬ خیلی دوست خوبی هستش خیلی اوقات توی مشکلاتم همراهم  بوده و از راه دور کمکم کرده ٬ خدا به مولتی متر برکت بده ....
اوخ اوخ دیگه ازین یکی دروغگو تر نیست ٬ ولی من از دستش خیلی خیر بردم ٬ یک شهر سر کار این مردیکه هستن ٬ همه فکر می کنن این آقا فقط با خودشون رابطه دوستی داره غافل از اینکه با خدای دو دره ها طرفن ٬ خیلی با هالی من فقط دعا می کنم آراد انتقام همه رو ازت بگیره ...
راجب این زوج هم بگم تا بقیه رو بعدا ....
زوجی که خیلی با حالن و این روزها یکی از کسانی شدن که همش ما با هم بیرون می ریم دوتا آدم دوست داشتنی که من شوهره رو خیلی دوست دارم ولی خانومه همش خوابه ٬ ولی اونم دوست دارم ٬ آخه همه آهو ها دوست داشتنی هستن ....

حالا دیدن من یاس فلسفی ندارم .... 
نظرات 3 + ارسال نظر
ازگيل شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ

بابا ای ولا.حالا درست شد.اونگ خارجه ديده نه؟(چشمک)از لطفتم ممنونم

دومی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

هاهاهاهاهاهاهاهاها
راستش رو بخوای دو دره ترین آدم روی زمین اصلا نیست.
هیچ وقت هم ادعای رفاقتش نشده و نمیشه
آب هم اصلا نمیخوره....... فقط میده بخورن.......
اون بدبخت هیچ کمکی هم از دستش بر نمیاد ولی اگر بیاد.... خودت میتونی حدس بزنی دیگه.
ولی اصلا با عمو آلپی مقایسه نکنش.
عمو آلپی کسی بود که تو رو وقتی زیر بهمن اندازه برج گردنت شکسته بود و مرده بودی نجات داد...... یعنی احتمالا از زندگی نجات داد. چون تو که مرده بودی. ولی خدا رو شکر که از سرما نمردی .....
وسواس هم خیلی بد چیزیه... کاش میشد خدا شفا بده هرچی آدم وسواسی رو.


یه چیز دیگه:
من فکر میکنم یه دوست وقتی دوسته که وقتی مشکل داری باشه.......
وگر نه در دوران خوبی و خوشی و حال کردن همه دوستت هستن.......
در ضمن اگه میبینی یه نفر یه موقعی بوده و بوده و بوده شاید اون موقع تو لازمش داشتی که بوده.
و اگه میبینی که الان نیست و هست و نیست مطمئن باش که میدونه داری حال میکنی و خوشی و خوش میگذرونی که نیست و هست و نیست.
هر وقت که فکر کردی که باید باشه و باشه و باشه یه چشمک بزن که بهش بگم که باشه و باشه و باشه ......

دخترخاله دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام سامی جون
اعتراف میکنم که از سر تنبلی یا هرچی خیلی وقت بود اینجاسرنزده بودم.!می دونی،آدم تو انتخاب خانواده هیچ نقشی نداره،ولی دوست هاشو خودش اتخاب می کنه،یا انتخاب می شه،یا...به هرحال در نتیجهء یک کشش متقابل دوستی بوجود می آد.و چه نعمتیه داشتن یک دوست خوب ...به نظر من با هیچ چیزدنیا قابل مقایسه نیست .میگم حالا که از سراجبارباهم فامیل شدیم ،اقلا بیا دوستای خوبی واسه همدیگه باشیم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد