فخر فروشی ...

وقتی درست نگاه می کنم می بینم که در دوران مختلف زندگی خودم الان در یکی از بهترین دوران هستم .....
نمی دونم چقدر طول می کشه ولی اینو می دونم که روزهای قشنگی رو با دوستان خیلی خوبی قسمت می کنم که خیلی ارزشمند هستن ....
کاش می شد که این روزها همیشگی باشن و تمامی نداشته باشن ولی ......
نظرات 1 + ارسال نظر
هاله-بالاافتادن دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:44 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

سلام..... گاهی اوقات پر از حسای قشنگ و انرژیهای مثبته ...فکر میکنم واقعا آدم باید همون لحظه رو بچسبه و به این فکر نکنه که چقدر طول می کشه ... واقعا کاش میشد که این روزا همیشه ادامه داشته باشن...
اما من تجربه های خوبی دارم از این روزای شاد و تقسیم لحظه ها با دوستانم...از سفر گرفته تا هپی گدرینگ های !!! پنجشنبه جمعه ها :))
یادش بخیر..انگار صد سال گذشته ...
اما تجربه های تلخ و شیرین زیادی مونده از اون روزا .....
دوست خیلی خوبه ...به شرطی که پشت حریم خصوصی آدمها بمونه و زیاد جلو نیاد .....
دوست خوبه ...واسه اینکه واسه خودش نباشه ..واسه خود آدم باشه و واسه همراهی.... :)‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد