فضول رو بردن جهنم .....

من خیلی فضولم .....
جدی می گم ....
همیشه دوست دارم نظر آدما رو نسبت به خودم بدونم ....
اصلا کنجکاوی می کنم بفهمم که آدما راجب من چی غیبت می کنن ....
یا فلان همکارم چقدر بیشتر یا کمتر کار می کنه ....
حتی تمام off line هام رو می خونم ...
تمام نوشته های دوستانم رو می خونم ....
روزی حداقل ۵۰ تا mail برام می آد و من همشو می خونم ....
در روابط آدما با هم خیلی دقت می کنم ...
هر کس که مشکلی داشته باشه اگر از دستم کاری بربیاد حتما براش می کنم ٬البته به واسطه فضولیم من تقریبا همیشه اولین کسی هستم که مشکلات دوستان رو می فهمم ....
همیشه در حرفهای آدما دنبال کنایش می گردم ....
درضمن خودم هم همیشه حرفام به کنایه می زنم ....
حتی بی محلی آدما رو خیلی زود درک می کنم (این کنایه بود ها)
اما
اگر من این خصایص رو نداشتم درسته ممکنه که خیلی اوقات نمی تونستم خودمو اصلاح کنم ولی فکر می کنم خوشبخت تر بودم .....
به نظر شما اینجور نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

هاله یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ق.ظ http://haleh.blogsky.com

من جواب شما رو به موقش میدم !!!....اما فعلن برم فنت این نظر بالایی رو عوض کنم ببینم چی نوشته !!!!!‌:)))) من اصلا فوضول نیستم هاااا !!!‌:))))))))

تی تی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ

یه وقت بهش چیزی نگینا این بچه زرنگ می خواد نظر شما رو در مورد خودش بدونه
این آخر هفته ای چقدر خوردی

زشت یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

خیلی مهم نیست که همه حدود روزهای آخر شکسته شد
خیلی مهم نیست که گروه سنی معروف همشون یک تختشون کمه
خیلی مهم نیست که ما فردا داریم می ریم
خیلی مهم نیست که دوست دختر بی مغز و فوضوله ( دوست زشت دختر )
حتماٌ خیلی هم مهم نیست که بی دلیل به آدم ها تهمت زده می شه
به هر حال مهم نیست - من هیچوقت قصد فضولی نداشتم تا جایی هم که تونستم نخواستم دخالت کنم اگر هم این کار رو کردم به خاطر دوستم بود که فکر می کردم از من توقع داره
به هر حال به قول خودت ما یک تختمون کمه دیگه !!؟؟؟؟!؟؟؟!
در ضمن هر جور می خوای فکر کن مهم نیست ولی من جز خوبی راجع به تو چیز دیگری نشنیدم و هیچوقت سعی در خراب کردن رابطه نداشتم
حتما توضیحاتم هم مهم نیست !
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد