یاس فلسفی

شاید خیلی بد گفتم ؟؟؟؟
نه شاید تضاد درون و برونم باعث شد خیلی ها فکر کنند من مشکلی دارم ....
وقتی در جریان باشی و بخواهی خلاف جهت شنا کنی مسائلی پیش می آد که عنوان کردنشون این شبهه رو برای شنونده یا خواننده پیش می آره که نویسنده یا گوینده دچار یاس فلسفی شده ....
برای شروع باید بگم ....
در رابطه با زندگی احساسیم ٬ من کاملا یک آدم عاشق هستم ولی فشارهای بی دلیل باعث شده که من کمی عقب عقب نشینی کنم ....در ضمن موجودی که من عاشقش هستم کاملا آدم ارزشمندیه .... چه باهم باشیم چه نه همیشه برای من عزیز و دوست داشتنی هستش ...
در رابطه با زندگی شخصیم من کاملا آدم خوشبختی هستم ... خوب تفریح می کنم ... سلامت هستم (چاقی که بیماری نیست ) و .... دوستان خوبی دارم که بهشون افتخار می کنم و برام محترمند .....
در رابطه با کارم مشکلاتی پیش اومده که جزو خوصوصیات کار هست و با همین مشکلات آدمهای کوچکی مثل ما رشد می کنند و شاید روزی بزرگ می شوند ....

در ضمن حاج خانوم و حاج آقا یاس فلسفی رو کسایی می گیرند که ذاتا فلسفه داشته باشند نه من بی فلسفه ....
می گن برای دیونه هر روز عیده ٬ راستی عیدتون مبارک
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:47 ب.ظ

ٌٌٌNew Music New movies !

WWW.HOMAN.D4A.COm

سهیل چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:48 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ وبلاگ خوبی داری . لذت بردم . امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی . منم به روزم عزیزم . درباره نیکی به پدر و مادر مطلب نوشتم . قربانت / سهیل / به امید دیدار

مریم چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:36 ب.ظ

تو چون خودت موجود دوست داشتنیی هستی،دیگرانو دوست داشتنی میبینی عزیزم.می دونی دوری و جدایی بعضی وقتها خیلی خوبه چونکه خیلی چیزها رو به ادم نشون میده و باعث میشه خیلی مسائل وشاید اخلاق های بد درست بشه البته به شرط اینکه ادم به خودش وقت خوب فکر کردن بده(زیاد شم خوب نیستا،قهروجدایی رو میگم).به هرحال اقا موشه ما کلی عاشق شماییمxxx

سوزان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ب.ظ

آدم باید بهای هر چیزی رو پرداخت کنه
فقط خدا کنه که اون چیزی که داری پرداخت می کنی ارزش اون چیز رو داشته باشه

maryam جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

sami dige mano doost nadarrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeee:((

[ بدون نام ] جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ب.ظ

sami samicheraghah kardi kooneto chera beman kaj kardir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد