دنیای جدید

من هنوز با دنیای جدید بلاگ آشنا نشدم یکمی که راه افتادم براتون شیرین کاری می کنم البته باید بگم که چند وقتی که نبودم از سر ناچاری بود چون پول تلفن رو نداده بودم و قطع شده بود . خوب هرکسی ممکنه یک روزی بی پول بشه دیگه این که شرمندگی نداره . به نظر شما من باید شرمنده بشم ؟
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ

وبلاگ جدید مبارک
رنگش هم خیلی خوبه
به آدم آرامش می ده
قبلی رو نمی شد خوند
عکست اصلا شبیه به تو نیست

maryam یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:18 ب.ظ

sharmandegi ke be in chiza nist
faghat khodaro shokr ke yevaresh vasl bood vagar na miduni ke chi mishod
(;

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

خدا رو شکر که داری راه می افتی
ایشالا که راه بیافتی

parya چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:33 ب.ظ

مبارکه جدیدیا! رنگشو که گفتم شبیه چیه! (کجاهاست!:)) )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد