شب یلدا

دو شب در سال هست که خارج از عید نوروز و سایر مراسم عمومی مردم رو به تکاپو می اندازه ...

اولیش چهارشنبه سوری هستش ....

دومیش شب یلدا ....

همه این روزها رو به فال نیک می گیرند و می گن که خوش می گذره ....

اما من هیچ موقع توی این دوشب اتفاق خاصی برام نیافتاده ....اصلا راستشو بخواهین خیلی هم معمولی برام گذشته ....

ولی حالا تصمیم گرفتم این روز رو به فال نیک بگریم و وبلاگمو دوباه روشن کنم ....

به نظر شما این کار درستیه که دوباره بنویسم .....

به امید جاودانگی دوستان (نه دوست نما ها)

راستی اگر خیلی خواستین به من لطف کنین برای من فال حافظ بگیرین بخدا صواب داره

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:10 ب.ظ

به نظر من این شبا تنها تفاوتشون اینه که یه حس خاصی به آدم میدن!!p: من که دوسشون دارم! D: واست فال گرفتم! گذاشتمرو desktopات! خوب بود (;

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ب.ظ

نسیم صبح سعادت بدان نشان که دانی گذربکوی فلان کن دران زمان که تو دانی
توپیک خلوت رازی ودیده بر سرراهت به مردمی نه بفرمان چنان بران که تودانی
بگوکه جان عزیزم زدشت رفت خدارا زلعل روح فزایش ببخش ان که تودانی
من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست توهم زروی کرامت چنان بخوان که تودانی
خیال تیغ تو با ما حدیث تشنه وابست اسیر خویش گرفتی بکش چنانکه تو دانی
امیددر کمرزرکشت چگونه ببندم دقیقه ایست نگارادران میان که تو دانی
یکیست ترکی وتازی درین معامله حافظ حدیث عشق بیان کن بدان زبان که تو دانی
برات نیت کردن این در اومد شاهدشم اینه
دویارزیرک واز باده کهن دومنی فراغتی وکتابی وگوشه چمنی
من این مقام به دنیا واخرت ندهم اگرچه در پیم افتند هردم انجمنی

عالیجناب منتقد پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ق.ظ http://MontagheD.blogspot.com

خوب یلدا هم مبارک . مراسم شیکم خوران خوش بگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد