دوران سازندگی

دوران سخت سازندگی رو به اتمام هستش ....

خیلی سخت هستش وقتی تصمیم بگیری که زندگی آروم و راحت خانه پدری رو ول کنی و بری دنبال کار خودت و ساختن خونه زندگی برای خودت ....

خیلی بی خیال شروع شد ولی ....

واقعا خیلی سخت بود ... نه شاید هم برای من سخت بود .... اما دوستان خوبی که دارم خیلی به من کمک کردند ....

از همه بیشتر دوست خیلی خیلی خوبم ازگیل (که گرچه خیلی دوست خوبی هستش ولی شاید فراتر از یک دوست همیشه همدیگر رو آزار دادیم ) زحمت کشید ... توی برف و سرما و شب و روز بدون هیچ ادعایی کمکم کرد که واقعا ازش متشکرم ... امیدوارم روزی بتونم جبران کنم ... البته همه زحماتی که کشید یکطرف اینکه هیچ منتی روی کاراش نیست یک طرف ... در هر صورت دمش گرم ... امیدوارم خدا حفظش کنه ....

شاید اگر از آرش تشکر کنم کم باشه ... چون خیلی کمکم کرد ... مثل یک برادر .... خوب وظیفش بود چون آرش برادر من هستش ... حتی اگر کسی عقیده ای جز این داشته باشه ... همیشه در زمانهای بد یک دوست خوب (یک برادر خوب) ٬ درکنارم بوده ....

اچک و آقای کانادایی هم به نوبه خودشون خیلی پشتیبانم بودند .....

دوست خوبم کنایه پرست ظاهرا از جمع ما می خواد بره ٬ که من تازه بهش عادت کرده بودم و کلاسهای اکابرم رو داشتم طی می کردم ٬ ازش خواهش می کنم مثل همیشه خودشو گ... نکنه و با حضور خودش مثل یک لاک غلط گیر همیشه با ما باشه...

فکر کنم خانم استاد بدجوری زده تو نخ ازدواج .... تازه گی ها همش پستهای ازدواجی می زنه .... پیشنهاد می کنم وبلاگ بنیاد امور بیمارهای خاص ( شاخه ازدواج) رو فعال کنه ...

نمایشگاه هم راه افتاد .... مقدم بازدیکنندگان گرامی را ....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نوپا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید
مطالب های شما را خواندم موفق باشید
به من سر بزن

هاله سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

- I have for you -

جاهد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ق.ظ http://1001-nighte.blogsky.com

سلام .
موفق باشی . به منم سر بزن خوشحال میشم

شبلی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:16 ق.ظ

دوست عزیز،تجربه های جدیدازآنجاکه نامأنو س هستند،درعین جذابیت ،حسی از تهدید شدگی وکلافگی رادر انسان ایجادمی کنند.اما همین تجارب وقتی که از حالت جدید بودن درآمدندهرچه بیشتربه زندگی روزمره شبیه می شوندوآنوقت است که فرد توازن قبل را دوباره بدست می آ ورد.تعبیر«لاک غلط گیری»رابسیاردوست داشتم.کلی خندیدم.من هم دلم برای «کنایه»تنگ خواهدشد.
پاینده باشی

ا ی د ا جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:01 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام .
خیلی خوبه خوش به حالت که اینهمه دوستای خوب داری اینشالا همیشه ببا هم خوب باشین.
به منم سر بزنی خوشحال میشم.
موفق باشی.

آرشتونگ شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

واقعا خوشحالم ساردین مجلسی

جدا از دیدن خوشحالی تو خوشحالم و مطوئن باش که همیشه هستم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد